کتاب One محصول مشترک نوکیا و مایکروسافت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کتاب One محصول مشترک نوکیا و مایکروسافت
نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393
بازدید : 211
نویسنده : Reza Mehdizadeh

جریان خرید نوکیا و خدمات آن توسط مایکروسافت ماه گذشته به سرانجام رسید, اما این معامله اولین بار در مهر 92 مطرح شد و همگی می دانیم که تا چندی دیگر مراحل پایانی معامله نیز انجام خواهد پذیرفت.


به مناسبت این اتحاد, این دو شرکت کتابی چاپ کرده اند و نام آن را (One) گذاشته اند. این کتاب توسط شرکت رسانه ای بریتانیایی TCOLondon نشان داده شده است. این کتاب, تاریخ نوآوری هایی را که نوکیا و مایکروسافت به طور مشترک انجام داده اند را ارائه می دهد. مواردی مانند اولین ها که این دو شرکت, در طول سال ها همکاری معرفی کرده اند. دیگر موارد مطروحه کتاب, میراث این دو شرکت, مجموعه باورها و ایده های آتی مشترک می باشد.


طبق گزارش, این کتاب برای 20000 کارمند نوکیا در 53 کشور (که البته در حال حاضر کارمند مایکروسافت هستند) ارسال شده است. رئیس جمهور فنلاند نیز یک کپی از این کتاب را مستقیما از مدیر اجرایی مایکروسافت دریافت کرده است. متاسفانه, این کتاب برای خرید توسط هواداران دو شرکت در دسترس نیست, اما عکس هایی از آن منتشر شده است.


 




:: برچسب‌ها: نوکیا , مایکروسافت , book one ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: